Zeven weken geleden zijn we na een heerlijke vakantie gestart in ons filiaal in Gouda. Deze 13e augustus is er één om niet snel te vergeten. Johan startte na 32 jaar voor een nieuwe werkgever en ook Johnny had zijn eerste werkdag bij Brouwers Zink B.V. Eerst een bakje koffie om vol energie de dag te beginnen.
De afgelopen weken is de indeling van het pand voor een groot gedeelte op de schop gegaan. Artikelen hebben een nieuwe plek gekregen, schappen zijn verplaatst, incourante voorraad is afgevoerd en voorraden zijn uitgebreid. Volle vrachtwagens kwamen aan en vertrokken weer vol met incourante voorraad terug naar Maasmechelen.
Tussen de bedrijven door is er op de achtergrond hard gewerkt om ons administratiesysteem te vullen met nieuwe artikelen en alle voorraden kloppend te maken in het systeem. Tussen alle veranderingen door bleef de orderportefeuille zichzelf ook lekker vullen. Voor Brouwers Zink veel nieuwe relaties wat ook de nodige administratie met zich meebrengt.
28 september was het zo ver: de officiële opening! Veel complimenten over de stappen die we hebben gemaakt de afgelopen zeven weken en hoe netjes alles is opgeruimd. Velen dachten dat dit speciaal voor de opening zo was, maar niks is minder waar. Waar veel kantoren werken met een clean desk policy, werken wij hier met een clean werkvloer policy. Wat misschien nog wel het meest bijzonder en kenmerkend is voor ons beleid, er is geen enkele keer over gesproken de afgelopen 7 weken. Het is voor ons vanzelfsprekend…
De zaterdag na de opening was ik nog even in Gouda om de laatste zaken af te ronden voor de kwartaalafsluiting. Toen ik aan kwam rijden werd ik trots, trots op wat wij als organisatie hebben bereikt de afgelopen 7 weken. Ieder individu binnen Brouwers Zink B.V. heeft op zijn of haar wijze bijgedragen aan dit succes. Daar wil ik graag alle collega’s voor bedanken en ik hoop dat wij als vestiging Gouda op jullie steun kunnen blijven rekenen.
Met vriendelijke groet,
Edwin van Schajik
Brouwers Zink B.V.