Bij BrouwersZink streven we ernaar om niet alleen producten te leveren, maar ook sterke klantrelaties op te bouwen en onze service continu te verbeteren. Zowel vanuit de balie als de verkoop binnendienst zetten we ons in om klantgerichtheid en aftersales te versterken, processen te optimaliseren en digitalisering slimmer in te zetten.

Door nauwkeuriger samen te werken, onze kennis te vergroten en actief te luisteren naar de behoeften van onze klanten, willen we niet alleen fouten minimaliseren, maar ook een uitstekende klantervaring bieden. Zo werken we samen aan een toekomst waarin efficiëntie, service en innovatie hand in hand gaan!

Dit zegt onze binnendienst over hun werk:

Vanuit de balie

Ik wil bijdragen aan een afdeling die dicht bij de klant staat, waarbij we actief werken aan het versterken van klantrelaties en meer focus leggen op aftersales. Mijn doel is om samen met het team zowel de marge als de omzet te maximaliseren door efficiëntie en klantgerichtheid te creëren.

Zo goed mogelijk alle taken vervullen om de klanten optimaal te helpen en met name gezond blijven. Door mijn inzet zo goed mogelijk te presteren op de afdeling en mijn kennis over het materiaal of stof via trainingen of opleidingen te vergroten. Voor mij is het belangrijk om persoonlijke interesse in de klant te tonen: de klant is meer dan een nummer. Door nauwkeuriger te werken en nog beter samen te werken met alle afdelingen en collega’s wil ik de servicegraad verhogen en het aantal fouten verder verminderen. Daarnaast wil ik verder stappen zetten in bruikbare digitalisering voor zowel de klant als intern gebruik.

Van de verkoop binnendienst:

  1. Klantgerichtheid en aftersales versterken:
    Als binnendienstmedewerker is het mijn taak om klanten optimaal te ondersteunen en te zorgen voor sterke, langdurige relaties. Door persoonlijke aandacht te geven en klanten écht te leren kennen, kunnen we samen bijdragen aan een hogere marge en omzet.
  2. Persoonlijke ontwikkeling en kennisuitbreiding:
    Voor mij is het belangrijk om altijd te blijven leren. Via trainingen en opleidingen kan ik mijn kennis over materialen, producten en processen vergroten, zodat ik klanten nog beter kan adviseren en ondersteunen.
  3. Nauwkeurigheid en samenwerking verbeteren:
    Ik geloof dat nauwkeurig werken en intensief samenwerken met collega’s en andere afdelingen essentieel zijn. Dit zorgt voor minder fouten, een hogere servicegraad en een betere klantervaring.
  4. Digitalisering benutten:
    Door digitale oplossingen te ontwikkelen en slim in te zetten, kunnen we interne processen efficiënter maken en de klant een nog betere service bieden. Digitalisering biedt ons kansen om zowel intern als extern een stap vooruit te zetten.